Tuesday, May 10, 2011

BILA MASING2 DA TUNJUK TERER..

meluat la aq bile dengo cite yang budget best jek dr dak2 nih..
bkn pe poyo ngat..sumer cite nk UP dr sendiri...
xsegan ke weyh... kalo kantoi ko xsebaik citer ko tu...
PASTU nak memburukkan org...bkn org len tp kawan baek sendiri plak tu...

TIKAM BELAKANG BETOL!!

xpaham2... kawan mengadu bukan suruh d ceritakan kt org lain...
just untuk lapangkan dada tenangkan hati...
tapi ko putar belit cerita yang xhabis... tp bagus gak jimat barang aQ..

WALAUPON YANG SEBENORNYE KO NI LIDAH BERCABANG

len kali nk bg org gaduh bio citer habis2 br xmenyakitkan hati sangat...
tp org yg suke UP diri ni tukang cerita..aibkan org..bg org semua bermusuh...
yang percaya tu pon sengal jugak...blm kene bln taw la..
sebelum ni pon die pnh buruk2kn ko jgk la... jgn pasan korg baek sngt k..
setakat 1sem ni br rapat jgn pk korg da knl hati org sekeliling kite..
manusia luar semua baik hati masing2 kite xtaw..
da 3taun kot kwn2 ko makan hati... jgn nk pasan org sekeliling suke kwn ngan ko...
dorg cume nk memperguna n hambakan ko jek!!! sbb aQ slalu tgk ko jd hamba KAWAN t'baekkk..
sedo la sket KAWAN....ke??!!!

4 comments:

  1. Betul2 tak stabil emosi neh. Huhuh.

    ReplyDelete
  2. estrogen tggi ke progestron telebih ni?huhu

    ReplyDelete
  3. today..i've been hurt by my close friend...
    sama seperti diceritakan di ats, dia buat mke dgn saya tnpa bgteu apa salah saya... adakah sebab dye xdpt g jln dye perlu slhkn saya sdgkan tu xde kne mgena dgn saya pown...apa yg dye benci sgt pd saya smpai dye perlu api2kn kwn yg len, si N? smpaikn si N pos kt fb psl saya. sedangkan saya xpernah bagitwu kta2 negatif yg keluar dr mulut dye tntg si N pd N...sy juz aggp itu luahn aty dye tntg sikap si N yg xmnyenangkan...xpernah terlintas nk wat cmtu n mnyebbkn kowg bgaduh...but u do that to me....why? sy da xde air mata nk kluarkn bila terasa begitu perih ditikam dr blkg cmnie...knp hal kcil perlu diperbesar2kn? begitu penting ke hal dunia buat ko?? ambil la dunia nie..aq da xmahu? apa lagi yg ko mahu dr aq? my heart? my heart r totally rip, bleeding and broken...it useless...or my friends? take it coz i know i will lonely when i die..i dont need anybody..or u want my happiness? i never have that such 'thing'...never.

    ReplyDelete